mandag 9. mai 2011

Lekestue på gang!!!!

Blogging blir det ikke mye tid til om dagen.... På hjemme fronten er det lekestue prosjekt på gang. Jeg var jo helt sikker på at jeg skulle kjøpe Maxbo sin utgave, men min snille lille bror ville lage lekstue fra bunnen av for onkel jentene sine ;-) Så da er jo det TOPP!! Her er bilder fra påsken, han har kommet mye lengre nå :-)
Her har vi snekker'n :-) Grei som jobber med hytte bygging på fridagene i påska...

Flere bilder


Nå er vi i full gang med å sette opp pilarer til lekestua. Så hvis alt går etter planen blir det ikke lenge til flytting av hytta. Kjenner jeg gleder meg VELDIG til å pynte og stæsje ;-) Nytt hjem for alle de 3 jentene i familien ;-)
Håper alle har hatt en fin start på ny uke!! Kommer bilder fra butikken også i løpet av uka, men har vært en veldig hektisk periode nå. Ute tid...Så vi løper bena av oss på hage torget, så har lite med tid til å ta bilder... Men skal prøve :-) Ha en fin uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar