mandag 28. mars 2011

AWARD!!

Jeg har fått en award av Karianne.


Fulgte en liten oppgave med awarden også;


skriv 8 ting om deg selv og gi den videre til 8 bloggere som fortjener den!


8 ting om meg:


1. Er et B - menneske


2. Elsker Tv2's: 21.40 underholdning (Tv slave)


3. Elsker jobben min


4. Liker å ha kontroll


5. Liker Ti -Mo's kolleksjon


6. Favoritt blomst: Liljer


7. Har 2 jenter på 3 og 1 år


8. Vært sammen med min kjære i 15 år


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


De 8 bloggerne jeg vil vite litt mer om og, gir den videre til er:


Franciskas Vakre Verden


Tomines Hjem


Silje - Sin


Carma


Villa Von Krogh


Hjem og Lykke


Charm Design


Min lune hule

5 kommentarer:

  1. Hei! Og tusen takk for hilsen OG award. Det er alltid hyggelig! Jeg har blogget så lenge nå og denne har jeg hatt noenganger, men jeg skal prøve igjen!

    Ha en superfin uke!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award!! Hyggelig å vite at man blir tenkt på :o) Jeg pleier normalt ikke ta slike utfordringer, men skal absolutt tenke på det!! Klem J.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du tenkte på meg. :-)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Stor klem

    Franciska :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden.Den setter jeg kjempe stor pris på.Jeg pleier ikke å svare på sånne utfordringer,liker ikke å være så private på bloggen min.Håper det er i orden for deg.
    Ha en super fin onsdag.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig award:)
    Veldig koselig:)

    Takk for titten her inne også, veldig fin blogg du har:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett